Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine stenar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

S trgovino stenar.si (v nadaljevanju »ponudnik« ali »stenar.si«) upravlja podjetje PGC d.o.o. Ob registraciji v sistem stenar.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje stenar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

Ponudba artiklov 

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba stenar.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vsi izdelki v ponudbi so na zalogi ali dobavljivi v nekaj dneh. V primeru, da katerega od izdelkov v ponudbi trenutno ni na zalogi oz. ni hitro dobavljiv, bo to jasno označeno ob artiklu na strani. V primeru, da pride do napake in naročenega artikla ni na zalogi oz. ni dobavljiv, kljub temu, da kupec o tem ni bil obveščen pred zaključkom naročila, bo ponudnik kupca kontaktiral in mu ponudil možnost odstopa od naročila oz. alternativno rešitev. 

Načini plačila

Ponudnik trenutno omogoča naslednje načine plačila: 

Plačilo z odkupnino ob prevzemu pošiljke

Samo za naslove v Sloveniji in Hrvaški! Dostavna služba kupcu zaračuna dodatne stroške za posredovanje kupnine:

SLOVENIJA: 1,05 € za vrednosti do 98 € / 1,07% zneska kupnine za vrednosti nad 98,00 EUR do 501,00 € / 5,36 € za vrednosti nad 500,00 €
HRVAŠKA: 31,00 kn za vrednosti do 826,66 kn / 3,75% zneska kupnine za vrednosti nad 826,66 do 5.333,33 kn / 200 kn za vrednosti nad 5333,33 kn

Z nakazilom na račun

Plačilo po predračunu ali ponudbi na račun upravitelja stenar.si 
Podatke o računu potrebne za nakazilo prejmete v emailu po oddaji naročila. Kupec lahko počaka, da dobi obvestilo, da je status naročila POTRJENO in nakazilo izvede šele takrat. Ponudnik naročilo rezervira do prejetja denarja na bančni račun oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več. 

Preko sistema PayPal

Sistem omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami ali direktno z denarjem z vašega PayPal računa. Kupec mora za uporabo kreditnih kartic ustvariti svoj PayPal uporabniški račun.

Ob nakupu ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). 

Cene 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kupec bo ponudniku vedno plačal toliko kot znašajo cene v trenutku oddaje naročila, vključno s stroški pošiljanja oz. dostave. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi možnimi načini, pod navedenimi pogoji. V primeru nakupa z gotovino po povzetju lahko dostavna služba (Pošta Slovenije ali katerakoli druga služba s katero sodeluje ponudnik), kupcu zaračuna dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02), na kar ponudnik ne more vplivati. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu naročila = Potrjeno. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

Postopek nakupa in status paketa

V obdelavi 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Kupec ima možnost preklicati naročilo do obdelave ponudnika. Kupcu so na spletni strani ponudnika (Moj račun) vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v potrditev (Potrjeno), ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Naročilo potrjeno

O potrditvi naročila sistem zopet obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 

Poslano/pripravljeno za prevzem

Ponudnik blago pripravi, odpošlje oz. pripravi za prevzem ter spremeni status naročila. O tem sistem po elektronski pošti zopet obvesti kupca. Našteta so le osnovna obvestila o poteku naročila in pošiljke. Ponudnik lahko obvesti kupca tudi o drugih vrstah statusa naročila. Prav tako ni nujno, da bodo obvestila o statusu prihajala v navedenem vrstnem redu ter, da bodo kupcu poslana vsa. 

Dostava paketa

Ponudnik bo blago oziroma storitev poslal/pripravil za prevzem v najkrajšem možnem roku. Vsako naročilo bo obravnavano še isti dan, oz. najkasneje v dveh delovnih dneh. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, bo kupec o tem obveščen pred ali takoj po oddaji naročila, vsekakor pred potrditvijo le tega s strani ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico sam izbrati dostavno službo. Cene dostave oz. pošiljanja se obračunajo ob oddaji naročila in vključujejo DDV. V primerih, ko ponudnik ponuja brezplačno dostavo, to velja za vse stroške pošiljanja, ne pa tudi za stroške plačevanja, saj dostavne službe ob plačevanju po povzetju kupcu lahko zaračunajo dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02). 

Pravica do vračila blaga 

Kupec ima pravico, da v 15 dneh, od prejema blaga, vrne nepoškodovano in nerabljeno kupljeno blago v nepoškodovani originalni embalaži brez kakršnekoli odškodnine. Kupec lahko blago pošlje po pošti (stroške pošiljanja krije sam) ali osebno dostavi v naše poslovne prostore: PGC d.o.o., Dražgoše 6a, 4228 Železniki. Po prejetju vračila bo ponudnik kupcu vrnil kupnino za vrnjeno blago (stroški dostave niso všteti). O nameravanem vračilu mora kupec predhodno obvestiti ponudnika preko obrazca, na e-naslov info@stenar.si ali po pošti na naslov: PGC d.o.o, Dražgoše 6a, 4228 Železniki. Stranka mora pri tem navesti podatke o naročilu ter kontaktne podatke. 

Garancija 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je včasih navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Varnost 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik zagotavlja, da bo osebne podatke kupcev obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval ali prodal tretji osebi - razen v primeru, ko ga k temu obvezuje zakon. Pridobljene podatke bo ponudnik uporabljal le za: 

nemoteno izvedbo nakupov,
izvedbo personalizacije,
statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev,
objavljanje primerne vsebine,
pošiljanje elektronskih novic (samo v primeru, da bo kupec to želel). 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Varstvo otrok 

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil, prejem le te, ter sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.