You are here

GIN GENIE RACE 4

Skrivnost uspeha zmagovalcev

Zmagoviti sedež superfinala svetovnega pokala v preletih 2017. Sedež za tekmovalce na najvišji ravni in preletaške pilote, ki od sedeža pričakujejo najvišje standarde letalnih zmogljivosti.

Poseben poudarek pri razvoju sedeža Genie Race 4 je bil namenjen zmanjšanju zračnega upora:

  • patentiran protektor za hrbet Neo-Koroyd omogoča eleganten prenovljeni profil
  • zračni konus na zadku sedeža je pomaknjen bolj nad sedišče, zato med glavo pilota in konusom ni odvečnega prostora
  • nastavljivi vetrobran zmanjšuje vrtinčenje zraka in skrbi za boljšo aerodinamiko
  • izboljšana oblika nosu in zadka
  • uporaba novih materialov, ki povzročajo manj zračnega upora

GIN-ov testni pilot in zmagovalec superfinala svetovnega pokala v preletih 2017 o razvoju sedeža Genie Race 4:

“Izboljšanja letalnih zmogljivosti sedeža smo se lotili s poudarkom na kar največjem zmanjšanju zračnega upora. Najprej pri najbolj očitnem; za zmanjšanje površine prečnega prereza smo poiskali učinkovitejši hrbtni protektor. Najboljše varnostne rezultate nam je dal revolucionarni novi 9-centimetrski protektor podjetja Neo-Koroyd, ki se poslužuje patentirane Koroyd tehnologije aeronavtične in vesoljske industrije. Nato smo se usmerili še v modeliranje in računalniško optimizacijo oblike nosu in zračnega konusa. Zračni konus na zadku se zdaj bolje zlije s čelado pilota, vmes ni več odvečnega prostora. Nastavljivi vetrobran zmanjšuje vrtinčenje zraka in zagotavlja boljši pretok zračnega toka od kokona proti zračnemu konusu na zadku. Zračni upor smo dodatno zmanjšali še z odstranitvijo bočnih odprtin za dotok zraka v konus in z uporabo novih, na zračni upor bolj odpornih materialov.

Zmanjšanju zračnega upora pa smo dodali še poudarek na letalni učinkovitosti in udobju pilota na dolgih preletih. Novi sistem ABS omogoča, da lahko pilot med poletom z eno roko prilagaja letalno stabilnost sedeža. To je dobrodošlo predvsem takrat, ko želimo v zraku enostavno preklopiti med nastavitvijo sedeža za občutljivo zaznavanje termičnih dviganj in na rotacije bolj odporno nastavitvijo za hitro letenje na preskokih.

Kar se tiče udobja, se v primerjavi s predhodnikom Genie Race 4 s 3D hrbtiščem bolje prilega pilotu, kar omogoča natančnejšo povratno informacijo in vodenje. Kokon se spet zapira po sredini, vstop in izstop sta enostavnejša. Stebriščne opore v notranjosti kokona držijo noge izravnano skoraj brez napora.

Precej pozornosti smo namenili tudi kokpitu. Notranjost kokpita je prostornejša in če pri letenju ne uporabljate prednjega kontejnerja za reševalno padalo, lahko v kokpit namestite še več vodnega balasta. Stebriščne opore v kokonu poskrbijo, da tudi obremenitve v veliko količino balasta v prednjem kontejnerju ne boste občutili na nogah. Na kokpitu je dovolj prostora za vse letalne inštrumente in nož kavelj. Kot, pod katerim gledamo na inštrumente, je izboljšan in ga je za natančnejšo prilagoditev mogoče spreminjati z dvema trakovoma.

Pri preoblikovanju sedeža je varnostni vidik vedno ostajal na glavnem mestu. Glavno reševalno padalo pod sediščem je z izboljšanjem odpiralnega mehanizma enostavnejše za izmet. Drugo reševalno padalo se lahko namesti spredaj, kjer je dobro vidno, izmet pa je mogoč z levo ali desno roko.

Za izdelavo sedeža smo poiskali najbolj kakovostne materiale. Trakovi notranje konstrukcije so močnejši in trajnejši kot pri kateremkoli predhodnem modelu, tip neoprena in shell tekstila na površini sedeža pa sta izbrana po kriteriju največje aerodinamike.

Končni rezultat so za 3% izboljšane letalne zmogljivosti sedeža Genie Race 4 v primerjavi s predhodnikom. Pri tesnem spopadu na tekmovanjih lahko ta razlika prinaša mesto na zmagovalnem odru!"

Podrobnosti

  • 9-centimetrski Neo-Koroyd protektor za hrbet
  • dodan vetrobran, izboljšana oblika zračnega konusa
  • dodan nož kavelj z dvojnim rezilom v nujnih primerih reže vrvice in trakove
  • kontejner za "Anti-G" padalo
  • velik hrbtni žep s predeloma in vodili za radijsko postajo in meh s pijačo, dodaten žep na zadrgo za varno prenašanje manjših predmetov
  • dva stranska žepa na zadrgo
  • 3-litrski žep pod sedežem
  • 8-litrski prostor v letalnem kokpitu
  • iztočna cevka za balast
  • 3-stopenjski pospeševalnik
  • drugo reševalno padalo se lahko namesti spredaj
  • 5 cm odstranljiva stopalka za nastavljanje dolžine kokona
  • sedež je kompatibilen za uporabo “Quick-out” karabinov za hitro odpenjanje padala

S sedežem prejmete ročki za izmet, notranja kontejnerja in nosilna trakova za glavno reševalno padalo pod sediščem in za morebitno prednje reševalno padalo, 2 nosilna karabina, 3-stopenjski pospeševalnik, podlago za inštrumente, vetrobran in odstranljivo oporo za noge.

Specifikacije

  S M L
Skupna teža 8,5kg 8,7kg 9,2kg
Višina pilota 160-175 cm 170-185 cm >180 cm
Teža odstranljive opore za noge 310g 360g 390g

 

V primerjavi s sedežem Genie Race 3, je Genie Race 4 malenkost ožji pri trupu in na stegnih. Sedež se tesneje in bolj udobno prilega, vodljivost je izboljšana.

Za kar najboljši izkoristek aerodinamičnih lastnosti in udobja, ki ga nudi sedež, si vzemite dovolj časa, da sedež pred letenjem pravilno nastavite.

Uradna spletna stran proizvajalca