UP MERU

V podjetju UP so zadnjih nekaj let intenzivno delali na razvoju dvolinijskih prototipov. Napredno zasnovano in izdelano iz trajnih ter lahkih materialov padalo Meru v tem trenutku predstavlja njihovega glavnega paradnega konja za reprezentativne XC prelete in tekmovanja.

Letalne lastnosti za zmagovalce

UP MERU je bil zasnovan z mislijo na rekordno dolge prelete in preletaška tekmovanja na najvišji ravni. Z vitkostjo 6,9 in dvolinijsko kostrukcijo je Meru pisan na kožo zelo izkušenim pilotom, ki želijo vsak letalni dan izkoristiti v največji mogoči meri. Meru ima tipično vodljivost, značilno za UP jadralna padala: neposredno, ostro, uživaško. Velika okretnost in dobra povratna informacija ključno vplivata na učinkovito iskanje in izkoriščanje termičnih dviganj. Zaradni kompleksne notranje konstrukcije in dvolinijskega prilagajanja vpadnega kota je padalo Meru zelo stabilno tudi pri pospešenem letu, kjer se odlično izkaže tudi pri prebijanju v čelni veter.

Pri jadranju padalo vsako najmanjše dviganje učinkovito pretvarja v višino, hkrati pa teži k središču močnejšega dviganja. Z optimalno razporeditvijo točk vpetja vrvic na kupolo, 84 celicami in izjemno čisto obliko prednjega roba je Meru padalo za igro s termičnimi stebri.

Padalo Meru se tudi z B linijo vodi intuitivno in učinkovito ter pri tem omogoča pilotu samozavestno uporabo pospeševalnika. Pospeševalni sistem je mehak in tudi pri dolgotrajnejših poletih ne povzroča naporov.

  • Sistem vodenja padala z zadnjim trakom gurtne omogoča spreminjanje vpadnega kota neodvisno na levi ali desni strani tudi pri polno pospešenem letu skozi turbulentno ozračje
  • Nova generacija "Shark nose" profila
  • Dvojno 3D oblikovanje površin kupole
  • Poseben pristop 3D negativ oblikovanja prednjega roba za bolj čisto in togo obliko
  • Tipično UP razporejanje točk vpetja vrvic na kupolo za manj zračnega upora
  • Mala rebra v zadnjem robu kupole
  • Ojačitvene cevke v zgornji in spodnji površini kupole za dobro odpornost proti zapiranjem
  • Dolge cevke za ojačitev prednjega roba (FFS - "front section support system")
  • Sistem uravnavanja napetosti na komandah (BTS - "brake tensioning system")
  • Natančno uravnovešen pospeševalni sistem vpadni kot sredine krila spreminja drugače kot na robovih
  • Tanke vrvice brez plašča za kar najmanjši zračni upor
  • Nazaj pomaknjeni stabilizatorji za boljšo vodljivost in pobiranje dviganj

Uradna spletna stran proizvajalca

* Pred nakupom jadralnega padala vam svetujemo, da nas pokličete ali kontaktirate. Z veseljem vam bomo pomagali z nasveti in izbiro jadralnega padala primernega vašemu znanju in izkušnjam.

 

V paket je vključeno