GIN SPRINT 3

Posodobljena klasika med rekreativnimi padali

Ni važno, če ste še začetnik, rekreativec ali izkušen preletaš; Sprint 3 vam s skrbno usklajenostjo vodljivosti, udobja, stabilnosti in zmogljivosti omogoča, da svoj čas v zraku preživite karseda kakovostno.

Sprint 3 tehta le 4,5 kg (velikost M), vendar ne na račun trajnosti, saj je izdelan iz trpežne tkanine in ima glavne ter sredinske nosilne vrvice oblečene v zaščitni plašč.

Od vzhajajočih zvezd do preizkušenih veteranov …

Sprint 3 bo večino pilotov “pobožal”, kjer jim najbolj ugaja: za letenje je nezahteven in udoben, hkrati pa še vedno dovolj športen. In če se vam bo zahotelo preletaških kilometrov, vas pod pospeševalnikom čakajo odlične letalne zmogljivosti.

Enostaven in uravnotežen, nikdar dolgočasen

Z dobro uravnoteženostjo Sprint 3 pri letenju daje pilotu občutek samozavesti. Kupola med vzletom in pri vstopanju v dviganje stremi k stabilnemu položaju nad pilotovo glavo. Spring 3 nosi karakter za naravno letenje, kar pilotu pomaga pri iskanju dviganja in ohranjanju položaja v dviganju. Vodenje krila je udobno, a nikoli dolgočasno, zavoj je gladek in neposreden. Zaloga hitrosti zagotavlja užitek tudi na dolgih preskokih.

V sredini med lahkim in težjim krilom: z najboljšimi lastnostmi obeh

Spring 3 prinaša vse dobro znane prednosti lahkega krila, kljub temu pa ostaja trpežen “delovni konj”, zahvaljujoč trajni tkanini (38g/m2 in 32g/m2) ter s plaščem zaščitenim glavnim in sredinskim nosilnim vrvicam. Prihranek pri teži je pridobljen z optimizacijo zgradbe notranjosti kupole. Edinstven način ojačitve prednjega roba, ki se razteza preko pritrditvenih mest C linije, je omogočil odstranitev daljših prečnih ojačitev z vrha kupole. Sistematično je bila zmanjšana površina plastičnih ojačitev na prednjih robovih celic, z lasersko natančnostjo so urejeni prekati med celicami. Rezultat tega je učinkovita letalna naprava; kazalec na tehtnici se pri Sprint 3 ustavi na pičlih 4,5 kg (velikost M).

Tehnične lastnosti

  • popoloma prenovljeni profil s tehnologijo enakomernega tlaka v kupoli (EPT - Equalized Pressure Technology)
  • ojačan zadnji rob kupole za več odziva pri vodenju padala in manj gubanja na zgornji površini
  • poenostavljena konstrukcija gutren za enostavnejši vzlet in vodenje po tleh
  • tehnologija treh linij (A/B/C glavne linije)
  • minimalna dolžina plastičnih cevk pripomore k preprostejšemu in bolj kompaktnemu zlaganju
  • optimalni izbor materialov za ojačitve prednjega roba profila
  • gurtne širine 12 mm z lažjimi Peguet vponkami
  • optimalni izbor vrvic: glavne in sredinske vrvice so oblečene v zaščitni plašč iz zato posebej trpežne, gornje vrvice so brez plašča, lahke in pripomorejo k zmogljivostim padala
  • izbor tkanine za kupolo je idealen kompromis med trajnostjo in nizko težo: 38g/m2 tkanina je na zgornji in spodnji prednji površini, 32g/m2 na zgornji in spodnji zadnji površini kupole
  • učinkovit pospeševalni sistem za doseganje visoke končne hitrosti za svoj razred
  • vodenje padala na C linijah
  • lahka konstrukcija kupole s premišljenimi nastavitvami prečnih ojačitev v vsaki celici posebej in s skrbno izbranimi materiali tako v notranji kot zunanji konstrukciji

 

Zgradba kupole

Zgornja površina: Porcher Skytex 38 E25, Skytex 32 E3W

Spodnja površina: Porcher Skytex 38 E25, Skytex 32 E3W

Rebra: Porcher Skytex 40 E29, Skytex 32 E4D

Vrvice

Glavne/zgornje/spodnje: Liros PPSL 120, 200. Edelrid 8000- 050, 090, Liros CD60, PPSL120, PPSL160, PPSL200

Uradna spletna stran proizvajalca

* Pred nakupom jadralnega padala vam svetujemo, da nas pokličete ali kontaktirate. Z veseljem vam bomo pomagali z nasveti in izbiro jadralnega padala primernega vašemu znanju in izkušnjam.

 

V paket je vključeno